#dreamer #music #food #nature #travel #photography #libra

Tuesday, July 3, 2012

Gile fridge magnet!

Just now, sebelum aku meeting kat Setiawangsa sempat singgah Cheras lunch dengan Ahyoong. Agak lama tak lunch dengannya kat area office dia ni.. Biasalah aku kan lansi.. Haha. Selain daripada menuntut cenderahati dari si apek ni yang dah berkurun balik dari Korea. Thanks Ahyoong! So cute one! Memang dah menjadi tabiat aku kalau travel ke mana-mana luar atau dalam negeri wajib beli benda ni sebagai kenangan. And my close friends pun tahu, kalau derang pergi berjalan oversea sure bawak balik at least sekeping untuk aku. Thanks juga pada Cik Scabbers, Raff, Anddie, Kak Hanim, Nas, Bai, Azz & Intotsz yang menyumbang ke arah memenuhi fridge aku itu. Sayang korang!

Thanks Ahyoong!
Hampir penuh.. Takpe ada lagi sebelah.. :D

4 Comments:

pizli.mw said...

Mak aihh penuh betul ni..

Omar Al-Attas said...

hahaha.. tu la pasal.. sebelah kiri pun actually dah ada few gaks.. :D

scabbers said...

Eh, saye suke la Prambanan nye magnet tu. Nak jugak? :P

Omar Al-Attas said...

nak kena penampor??? sah2 beli ngan aku kan? hahahahahahaahah