#dreamer #music #food #nature #travel #photography #libra

Saturday, July 28, 2012

8 Comments:

pizli.mw said...

Alamak aku tak pernah rasa. Macam menarik je.

Omar Al-Attas said...

ikut tekak aku sedap walaupun dia ada rasa bergetah sikit. harga rutob mahal sikit dr kurma biasa especially yang kuning. tapi yg merah ni aku beli kat area opis jihan murah la. sekotak tu RM10.

scabbers said...

Pizli.. aku tgk kat pasar Ramadan JB kat kg melayu, rutob ni banyak dijual! Aku pun baru 1st time rasa dgn omar haritu. Sedap gak, rangup.

Omar.. makan la nasik or roti or daging jugak kalo bukak puasa tu..

Omar Al-Attas said...

jihan, suke la kan pegi jb???
oh.. harini makan kam heong beef.. tapi tak selera sgt mungkin badan tak berapa sedap sgt..

scabbers said...

Tak jadi masak buat makan2 ke?

Omar Al-Attas said...

tak pun. sorang dua je free. tgk la next wk ke camne.. :D

Voldemort said...

Last year masa mak mentua aku balik umarah dia ada beli. Sedap. Dia rangup, manis tapi ada yg kelat sikit, tapi best lah. Susah nak cari kat sini :-/

Omar Al-Attas said...

tu la. aku jumpa haritu pun kat mart office jihan.. aku cari kat tesco, giant sumer takde..