#dreamer #music #food #nature #travel #photography #libra

Monday, July 16, 2012

Troublemaker & Sexy-Free-Single

Dah lama sebenarnya nak tengok video Troublemaker ni tapi asyik lupa je. Ternampak kat Musicbank KBS satni terus aku download. Bleh tahan lagu dia. First dengar aku suka sebab rentaknya catchy. Kpop ni pun sebilangan kecil je aku leh layan. Yang latest kebanyakannya tak masuk kat telinga sebab bagi aku they're trying so hard to create something unique.

Hyuna & Hyun Seung - Trouble Maker

Super Junior - Sexy-Free-Single
Yang ni pun sama. Dari sehari ke sehari nak dengar tapi takdan. Latest baru dari Suju, one of my favorite Kpop bands. Dan seperti biasa, kalau yang baru ni, memang ambil masa la nak rasa lagu ni sedap. Macam Mr.Simple dulu yang aku rasa hauk gile lagu dia. Tapi bila dengar banyak kali, sedap plak.. Haha

0 Comments: